افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 July , 2024
4

نسخه قاچاق فیلم جدید مانی حقیقی، «تفریق»، منتشر شد

  • کد خبر : 10110
  • 20 آگوست 2023 - 16:19
نسخه قاچاق فیلم جدید مانی حقیقی، «تفریق»، منتشر شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نسخه باکیفیت فیلم سینمایی تفریق ساخته مانی حقیقی که در آن ترانه علیدوستی و نوید محمدزاده حضور دارند در کانال‌های تلگرامی و شبکه‌های ماهواره‌ای در حال انتشار است.    نسخه باکیفیت فیلم سینمایی «تفریق» ساخته مانی حقیقی با بازی نوید محمدزاده و ترانه علیدوستی پیش از اکران در ایران […]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نسخه باکیفیت فیلم سینمایی تفریق ساخته مانی حقیقی که در آن ترانه علیدوستی و نوید محمدزاده حضور دارند در کانال‌های تلگرامی و شبکه‌های ماهواره‌ای در حال انتشار است.

 

 نسخه باکیفیت فیلم سینمایی «تفریق» ساخته مانی حقیقی با بازی نوید محمدزاده و ترانه علیدوستی پیش از اکران در ایران و عرضه نسخه قانونی، از ساعتی پیش قاچاق شده و در کانال‌های تلگرامی و شبکه‌های ماهواره‌ای در حال انتشار است.

 

پس از لو رفتن فیلم‌های «برادران لیلا» ، «جنگ جهانی سوم» و «خط فرضی» حالا نوبت به فیلم جدید مانی حقیقی «تفریق» رسید که سر از کانال‌های تلگرامی دربیاورد.

 

«تفریق» که جزو فیلم‌های مهم ساخته شده در سال گذشته بود و با مجوز سازمان سینمایی در جشنواره ۲۰۲۲ تورنتو حضور داشت، هم پروانه ساخت داشت و هم با مجوز سازمان سینمایی در فستیوال‌های خارجی حضور پیدا کرده بود.

منبع

لینک کوتاه : https://sarkhat24.com/?p=10110

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.