افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 July , 2024
2

طعنه دوباره مدیر آبی ها به آقای ستاره

  • کد خبر : 11343
  • 22 آگوست 2023 - 9:24
طعنه دوباره مدیر آبی ها به آقای ستاره

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روملو لوکاکو پس از به اوج رسیدن در اینتر زیر نظر آنتونیو کونته تصمیم گرفت به چلسی بازگردد، اما اصلاً شرایط به وفق مرادش در استمفورد بریج پیش نرفت و بعد از یک فصل ناکامی و سرافکندگی، با انتقال قرضی به اینتر بازگشت. او توانست با اینتر زیر نظر سیمونه اینزاگی […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روملو لوکاکو پس از به اوج رسیدن در اینتر زیر نظر آنتونیو کونته تصمیم گرفت به چلسی بازگردد، اما اصلاً شرایط به وفق مرادش در استمفورد بریج پیش نرفت و بعد از یک فصل ناکامی و سرافکندگی، با انتقال قرضی به اینتر بازگشت. او توانست با اینتر زیر نظر سیمونه اینزاگی به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد، اما در آن جا با نتیجه 1-0 مغلوب منچسترسیتی شد. در حالی که نراتزوری تمایل داشت لوکاکو را دوباره به صورت قرضی بازگرداند، اما خبر رسید که این مهاجم بلژیکی به صورت مخفیانه در حال مذاکره با یوونتوس است که باعث شد تمامی درهای بازگشتش به نراتزوری به روی او بسته شود.

به نقل از سایت گل، ماروتا راجع به پروژه خرید لوکاکو گفت: “در بازار اهدافی هستند که شما فکر می کنید که می توانید آن ها بگیرید، اما در نهایت این اتفاق رخ نمی دهد. فقط می توانم بگویم که لوکاکو همه را ناامید کرد. نمی دانم او کجا خواهد رفت و گزینه های زیادی برایش باقی نمانده. فکر نمی کنم او به ایتالیا برگردد، چون فقط 10 روز تا پایان پنجره نقل و انتقالاتی باقی مانده.”

257 251

منبع

لینک کوتاه : http://sarkhat24.com/?p=11343

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.