افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 July , 2024
5

با استقلال مذاکره کردم اما علاقه زیادی به پرسپولیس داشتم!

  • کد خبر : 10052
  • 20 آگوست 2023 - 15:06
با استقلال مذاکره کردم اما علاقه زیادی به پرسپولیس داشتم!

یاسین سلمانی، پس از امضای قرارداد با این تیم در جمع خبرنگاران گفت: خیلی خوشحالم که در این باشگاهم و امیدوارم بهترین سال‌های فوتبالی‌ام در این باشگاه باشد و پرافتخار از این باشگاه بروم. او ادامه داد: تلاشم را می‌کنم بهترین عملکردم را داشته باشم و فرقی نمی‌کند کی بازی کند و مهم عملکرد کلی […]

یاسین سلمانی، پس از امضای قرارداد با این تیم در جمع خبرنگاران گفت: خیلی خوشحالم که در این باشگاهم و امیدوارم بهترین سال‌های فوتبالی‌ام در این باشگاه باشد و پرافتخار از این باشگاه بروم.

او ادامه داد: تلاشم را می‌کنم بهترین عملکردم را داشته باشم و فرقی نمی‌کند کی بازی کند و مهم عملکرد کلی تیم است. در این مدت تمرین داشتم و از شرایط به دور نیستم. اینجا هستم که برای پرسپولیس بازی کنم و به تیم ملی برسم. امیدوارم بتوانم در پرسپولیس بمانم و این باشگاه سکوی پرتاب خوبی برای من برای حضور در اروپا باشد. اینجا هستم که با پرسپولیس قهرمان شوم.

او درباره توافق‌ نکردن با استقلال بیان کرد: چند ماه پیش یک‌سری صحبت‌ها شده بود اما اتفاقاتی افتاد که نمی‌خواهم درباره‌شان صحبت کنم. خوشحالم که الان در پرسپولیس هستم. قرارداد من با باشگاه پرسپولیس دو ساله است و پرسپولیسی بودم و همین باعث شد که به پرسپولیس بپیوندم.

258 258

منبع

لینک کوتاه : http://sarkhat24.com/?p=10052

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.